אודות
ד"ר עומר בושאם מומחה לכירורגיה פלסטית והשתלות שיער, וכן, חבר בוועד המנהל באיגוד לכירורגיה פלסטית בטורקיה !
בעשור האחרון בוצעו במרפאתו של DR. OMER BUHSEM מאות רבות של השתלות שיער, כאשר הידע והניסיון שהוא צבר בתחום זה הפכו אותו לדמות הבכירה ביותר שהגיעה אי פעם לישראל, ללמד את טכניקת השתלת השיער DHI & FUE

רקע מקצועי :
ד"ר Ömer Buhsem מנתח פלסטי מומחה להשתלות שיער .
נולד בשנת 1967 באדנה, עיר בדרום טורקיה.
הוא סיים את לימודיו בבית הספר התיכון האנטולי של אדנה בשנת 1985 והשלים את לימודיו בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת Uludag, טורקיה בשנת 1991, שם הוענק לו תואר,MD דוקטור ברפואה.

לאחר שסיים את שירותו הממלכתי במחוז ואן גבאש, אשר במזרח טורקיה, הוא החל את הכשרתו בכירורגיה פלסטית משחזרת ב ( Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi (DÜTFוהפך ל'מומחה בכירורגיה פלסטית / אסתטית .
בשנת 2001 לאחר שלמד כירורגית יד ועבד בכירורגיה פלסטית בבית החולים קונור, הקים את מרפאת D'estetica לאסתטיקה ולייזר.

ד"ר עומר בושאם הוא הנשיא המייסד של החברה לניתוחי פנים אסתטיים וניתוחי אף בטורקיה, ומנתח פלסטי אסתטי מוסמך ! הוא גם שימש מנהל וראש תחום כירורגיה פלסטית בבתי חולים פרטיים שונים, וראש המחלקה לכירורגיה פלסטית ומשחזרת בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת דיקל.

20 שנה של ידע וניסון בהשתלת שיער
ד”ר עומר בושאם החל את עבודתו המקצועית בשנת 2001 והנו מחלוצי השתלות השיער בטורקיה!
כאחד ממנתחי השתלות השיער הראשונים, ד”ר עומר בושאם המשיך להתמחות ולהתמקצע בתחום השיער מה שסייע לו לפתח טכניקות ייחודיות בהשתלות שיער FUE & DHI . כאחד מחלוצי תחום השתלות השיער בטורקיה, ד"ר עומר בושאם הנו מרצה ומדריך רופאים בעל ביקוש רב ולראייה בשנתיים האחרונות הוא לימד עשרות רופאים מישראל כיצד מבצעים השתלות שיער במקצועיות ובטיחות .
בתחילת דרכו ביצע ניתוחים בשיטת DHI. עם התפתחותה בעולם של שיטת FUE, ד”ר בושאם היה אחד החלוצים לשימוש בשיטה שעם הזמן הלכה והשתכללה ותוצאותיה השתפרו מאוד.

ד"ר בושאם עוסק בניתוחים פלסטיים וטיפולים קוסמטיים במרפאה פרטית כבר כמעט 20 שנה. הוא משמש כמנהל רפואי של בית החולים בורסה קונור. וכן , גם חבר באיגוד האמריקאי והטורקי לכירורגיה פלסטית, משחזרת ואסתטית.

גלריית תמונות - ד''ר עומר בושאם

סרטונים - ד''ר עומר בושאם

יום עיון שהתקיים בחודש פברואר 2022 במכללה הלאומית לרפואה אסתטית , ד"ר עומר בושאם הציג למטופלים טכניקות השתלה שונות, והסביר מה מצפה לכל אחד ואחת ברגע שהוא מחליט לבצע השתלת שיער FUE & DHI.

 

ראיון של ד"ר עומר בושאם בחדשות כאן 11 – ישראל מדינה בלחץ וזה משפיע על ההתקרחות בישראל !

השתלת שיער ? 
צפו בסרטון מטופל שלנו שמסביר על ההשתלה שהוא עבר אצל ד"ר בושאם ועל ההרגשה שלו לאחר הטיפול.

השתלת שיער בגבות? תשכחו מכל מה שהכרתן. טיפול חדשני שמבטיח שיערות בגבות.
ד"ר עומר בושאם הוא מחלוצי השיטה להשתלת גבות בעולם !
הטיפול אינו שונה מטיפול השתלת שיער, אך נדרשת מיומנות רבה על מנת להשיג את התוצאות הנדרשות !
צפו בסרטון מטופלת שלנו שמסבירה על ההשתלה שהיא עשתה אצל ד"ר בושאם וד"ר מיטל נאמן ועל ההרגשה שלה לאחר הטיפול .