מידע רפואי השתלות שיער

פייסבוק
אימייל
וואטסאפ

השתלת שיער במפרצים שאלות נפוצות

הפרוצדורה השכיחה ביותר בתחום השתלות השיער היא מילוי המפרצים. התקרחות היא תופעה גלובלית שכיחה מאוד והמפרצים שכיחים עוד יותר, אך כיום ניתן לטפל בהתקרחות במפרצים בצורה מאוד מדויקת מהירה ומקצועית. יש שיטות טיפול כגון FUE השתלת שיער מתקדמים מאוד שיכולים לפתור את הבעיה.

קרא עוד »

האם יש גיל מתאים בו ניתן לבצע השתלת שיער

בעבר טיפול השתלת שיער נחשב ליקר מאוד ומי שבדרך כלל ביצע השתלה היה מבוגר ומבוסס, כיום בזכת הטכנולוגיה הדיגיטלית והתפתחות הרשתות החברתיות נוצרה רמת תקשורת בינלאומית דרכה ניתן לברר וגם לבצע את הטיפול במדינות בהן הטיפול מוצע בעלות זולה יותר ,כמו טורקיה או קפריסין מולדובה או יוון. כיום גם מטופלים צעירים ופחות מבוססים יכולים להגשים את החלום. הבעיה הגדולה היא שלא תמיד השתלת שיער בגיל צעיר תהיה רעיון טוב, אז מתי כדאי לעבור את ההשתלה?

קרא עוד »

ישראל מקריחה?

בעשור האחרון נערכו בישראל לא מעט סקרים אשר נועדו לשקף את תופעת ההתקרחות אשר הפכה להיות מכת מדינה של ממש. בסקרים השונים נקבע כי למעלה מ-50% מהנשאלים טענו כי הם סובלים ברמה כזאת או אחרת ממצב של התקרחות. ושכיום הגיל שבו מקריחים הינו גיל הרבה יותר צעיר. ניתן לראות כי גם גברים בתחילת שנות ה-20 לחייהם סובלים ממצב של התקרחות בצורה כזאת או אחרת. שליש מהגברים בגילאי 18 עד 25 סיפרו כי הם סובלים מאיבוד שיער, ובגילאים מבוגרים ביותר ניתן לראות כי קרוב ל 80% סובלים כבר ממצב של הקרחה משמעותית יותר!

קרא עוד »

תיקון השתלות שיער

תיקון השתלת שיער לאחר השתלה לא מוצלחת
תיקון השתלות שיער הוא תהליך קשה ומורכב יותר מהשתלת שיער.
המטרה הבסיסית של הניתוח היא לתקן את השיער המושתל. אנו מיישמים את פעולות אלה במקרים שבהם נעשתה עבודה רעה ברמת הטיפול , השיער לרוב גדל באופן אלכסוני וחסר צורה ומחייב תיקון

תקופת ההחלמה לניתוח לתיקון השתלות שיער היא קשה. במקרה שהשיער הושתל באופן לא תקין בניתוחים אלו, תאי שורש נלקחים שוב ממקומות מסוימים ומושתלים במקומות ההכרחיים.

קרא עוד »

השתלת גבות

פייסבוק אימייל וואטסאפ השתלת שיער בגבות הגבות יוצרות את הבעת הפנים ואת הרושם הראשוני , גבות מטופחות נקיות ויפות, משפעיות עלינו וגורמות לכך שנרגיש יפים

קרא עוד »

חשיבות הרופא המבצע את ההשתלה

בחירת רופא להשתלת שיער היא השלב החשוב ביותר בתהליך. למעשה, בחירת הרופא משפיעה על התהליך כולו ובזאת אופן ביצועו, המחיר וכמובן גם התוצאות שהן החשובות ביותר. כיצד ניתן לבחור רופא מומלץ להשתלת שיער ואלו פרמטרים משפיעים על ההחלטה?

קרא עוד »

השתלת שיער FUE או DHI

את ההחלטה באיזו שיטה להשתיל שיער לכל אדם מחליט הרופא המטפל וזאת לאחר אבחון של כל מקרה, ברוב המקרים התקרחות גברית באזורי המפרצים והקודקוד תטופל על ידי השתלה בשיטת FUE ואילו השתלת שיער ישירה בשיטת DHI תותאם בעיקר למקרים בהם קיימת דלילות בשיער באזורים מסוימים, לרוב הנשים אשר מגיעות לטיפולי השתלת שיער יומלץ לבצע הליך DHI שנועד לעבות מראה שיער דליל, בניגוד לשיטת FUE שמטרתה למלא חללים ריקים בקרקפת וקרחות מאסיביות יותר.

קרא עוד »

השתלת שיער בטכניקת FUE

בשנים האחרונות תחום השתלות השיער פרץ דרך, ישנן מספר שיטות שבאמצעותן ניתן לבצע השתלת שיער. השיטה המתקדמת והמבוקשת ביותר זו טכניקת FUE  אומנם מדובר על שיטה יקרה יותר בהשוואה לשאר האפשרויות הקיימות, אך ברוב המקרים נטען כי השתלת שיער בטכניקת FUE תהיה הרבה יותר יעילה והתוצאות הן מהמבטיחות שניתן להציע.

קרא עוד »

מה הוא הגיל המומלץ לבצע השתלת שיער

באופן תיאורטי השתלת שיער היא פרוצדורה שיכולה לעבור בכל גיל. ההשתלה מתבצעת על ידי רופאים מומחים בהליך מיקרו-כירורגי וכל הנדרש לניתוח הוא אזור עם שיער בריא ושופע כדי שממנו יהיה ניתן לקצור את זקיקי השערה ולהשתילם באזור הקירח.

קרא עוד »

פנה לנציג לקבלת יעוץ!

רוצים לקבל הסבר ואת כל הפרטים המלאים ?
למידע נוסף עלינו, שירותי השתלות השיער שלנו, מחירים, אנא צרו קשר