טיפול לחיזוק צמיחת שיער

פייסבוק
אימייל
וואטסאפ

מרבית המטופלים שעוברים  ניתוח השתלת שיער, עשויים לצפות לצמיחה מחודשת של השיער באופן מיידי למרות שזה לא המקרה. אמנם ייקח כמה חודשים לראות את צמיחת השיער שוב, אבל  

מחקרים רבים מראים כיצד טיפולים בטסיות דם יכולים לשפר את התוצאות לאחר השתלת שיער.

אז למה כן אתה צריך לצפות לאחר טיפול משמר ולאחר ניתוח השתלת שיער?

  • לאחר קבלת שני הטיפולים, אתה צריך לראות שיפור בצמיחת שיער וצפיפות שיער שמתגברת  לאחר שעברת את 2 ההליכים( ההמלצה היא לבצע לפחות 4 טיפולי שימור לאחר ההשתלה)

טיפולי שימור לאחר טיפול השתלת שיער

  • בעוד שהליך השתלת שיער יעיל בטיפול בסוגי נשירת שיער והתקרחות, אנשים רבים מחפשים טיפול שימור וחיזוק בשל היתרונות המוכחים המשפרים את צמיחת השיער. כשלעצמו, הליך השתלת שיער אמור לעזור לכל אזור עם התקרחות או דילול שיער לייצר שערות חדשות ובסופו של דבר להשאיר את המטופל עם שיער עבה ובריא.

עם זאת, טיפולי שימור הוכיחו כי הם מועילים באיכות השיער שצומח לאחר ההשתלה וכן לבריאות זקיקי השיער.
להלן רק חלק מהיתרונות שניתן לצפות לאחר קבלת טיפול לנשירת שיער
במיצוי תאי גזע לאחר ניתוח השתלת שיער:

  • אם זקיקי השיער הפגומים והרדומים נמצאים בהשתלת השיער, רוב הסיכויים שהטיפול לא יהיה יעיל באותה מידה. כדי להפחית את הסיכויים לכך, טיפול שימור למעשה הוכח כמסייע לשמור על זקיקי השיער בריאים ומעלה את אחוזי הצלחת הטיפול.    הודות לשפע של גורמי גדילה וסגולות ריפוי, סדרה של טיפולים משמרים לאחר ההשתלה הוכחה כמועילה לשיקום השיער ולשיפור תוצאות ההשתלה.

  •  לא רק שכמויות השיער וזקיקי השיער יוגברו על ידי טיפול משמר, אלא זה גם יגביר את זמן ההחלמה שעל המטופל לעבור. כאשר הליך ההשתלה מחייב אותך לעבור פרוצדורות כירורגיות והרדמה כללית, צפוי שגופך יזדקק לזמן להתאושש ולהחלים כראוי.

  •   ללא קשר לשלב של נשירת השיער שחווית לפני השתלת השיער שלך, רקמות הגוף ועור הקרקפת שלך יצטרכו זמן להחלים בצורה ראויה על מנת  שיוכלו לייצר צמיחת שיער חזקה ומשמעותית . אמנם זה עשוי לקחת זמן מה, אך סדרת טיפולים משמרים לאחר הניתוח הוכחו כמזרזים את זמן ההחלמה הדרוש הודות לריכוז נוסף של גורמי גדילה שנמצאו בגופכם לאחר ההזרקות.

  • טיפולים משמרים לא רק יעודדו את צמיחת התאים והתפשטות התאים באזור, אלא גם יכולה למזער את האפשרות לפתח צלקות או סימנים קבועים מניתוח ההשתלה.

  •  טיפול משמר נועד לעזור להגביר את גורמי הגדילה וייצור הקולגן כדי לתמוך בתהליך הריפוי הטבעי והצמיחה של הגוף. בטיפול ישיר  לקרקפת לאחר ניתוח השתלת שיער, התמיסה המופקת מספקת גירוי נוסף לגוף לייצר קולגן וקרטין.

  • תהליך זה מאפשר לזקיקי השיער לייצר שערות חדשות ולטפל בתורו בנשירת שיער חמורה. בעוד שהשתלת שיער יכולה לגרום לצמיחה מחודשת של השיער בפני עצמה, הוכח ששימוש ב-תאי גזע כטיפול נוסף לנשירת שיער מחזק זקיקי שיער פגומים ומקדם צמיחת שיער איכותית לאחר הטיפול.

בסך הכל, ביצוע טיפולים משמרים לאחר ניתוח השתלת שיער הוא הליך חשוב מאוד אם אתה רוצה לשפר את איכות הצמיחה המחודשת של השיער שלך.